Search This Blog

Translate

Wednesday, April 10, 2013

CCleaner Program

CCleaner Program : është një program  i cili ju ndihmon shumë për të pastruar pc tuaj nga cookies dhe historikun tuaj gjëra që keni shkarkuar, url e faqeve që kini frekuentuar etc..

  • Për më shume detaje shikoni foton më poshtë 


  1. Në hapjen e programit ju do të shikoni  me kujdes udhëzimet në të  majtën e ekranit tuaj.
  2. Ju do të zgjidni se ç'farë duhet të pastroni nga opsionet që CCleaner ofron , është shumë i thjeshtë për tu punuar , lehtëson PC tuaj nga shumë gjëra që nuk nevoiten të rëndojne kompjuterin tuaj.
  3. Duke patur parasysh një diçka, kur të zgjidhni opsionin e dyte Registry  do të bëni çek (plotesoni) kutitë që ju shfaqen në të majtën tuaj. siç e shikoni unë   i kam të gjitha të plotesuara.
  4. Më  pas shtypni butonin Scan for Issues presim të mbarojë proçedura 100% dhe pastaj shtypim butonin tjetër Fix selected issues, më pas do ju shfaqet një ikonë ku ju pyet nëse doni ti sejvoni (save) regjistrimet që sapo ju bërët, do ju rekomandoja që ti bënit save sejvim.
  5. Për më shumë detaje apo për ta blerë këtë program referojuni faqes zyrtare të CCleaner.
  6. Ky program mundësohet edhe falas (Free) por jo me të gjitha mundësirat që ofron .


No comments:

Post a Comment