Search This Blog

Translate

Saturday, April 13, 2013

Games Medal Of Honor (MOHA)

Si të luajmë në lojën / game Medal Of Honor, një loje strategjike , objectiv freeze tag team  etc..
Hapim lojën shikojmë hapjen e lojës në foto .

Presim të hapet loja dhe shikojmë më poshtë se si mundë të futemi në një server / clan që dëshirojmë me connect IP  shikojme foton 2.




Si të shkojmë të aktivizojmë console ....?    shikoni më poshtë.

Shkojmë OPTIONS dhe hapim preferencat që duam, shikojmë më  poshtë foton tjetër.

Siç e shikoni në foto bëjmë plotësimin e kutise me X  CONSOLE  dhe
më pas shtypim APPLY




Siç e shikojmë në foto , shtypim nga tastiera butoni që ndodhet mbi butonin TAB ka shenjën  ~   ose shenjen    `    dhe nga këtu aktivizojmë mohaas console , dhe pastaj shkruajmë IP që dëshirojmë siç e shikoni në foto. dhe shkruajmë  connect 185.16.84.5:12003 dhe më pas shtypim ENTER për tu lidhur me serverin që ju kërkoni.


Dhe mbasi kemi shtypur ENTER presim te lidhemi me serverin automatikish  (connect to server)

Welcome to SAW Clan Freeze Tag Objectiv








No comments:

Post a Comment